İqor Stravinskinin dünya musiqisinin incilərindən olan “Bahar Ayini” məşhur Çin xoreoqrafı Yan Lipingin monumental səhnə versiyasında Şərq fəlsəfəsi, buddist simvolikası və qədim rituallar ilə yeni bir bədii nəfəs qazanır.
Bu yalnız bir yenidən quruluş deyil - həyat və ölümün dövrləri, özünü fəda etmə və ruhun təmizlənərək yenidən doğulması haqqında müstəqil bədii ifadədir. Əsərin mərkəzindəki qadın qəhrəman qurban yox, öz iradəsi ilə dünyalar arasında keçid edən bir varlıqdır — ruhunu cəmiyyətə həsr edərək təmizlənir və yeni varlıq mərhələsinə keçir.
Tamaşa yalnız fəlsəfi dərinliyi ilə deyil, həm də güclü vizual dili ilə təsirlidir: “Tayqa üzərində pəncərə” filminə görə Oskar mükafatı almış Tim İpin hazırladığı səhnə tərtibatı mandala, maskalar, Tibet ritualları və işıqlı simvolları bir araya gətirərək səhnədə metafizik bir məkan yaradır. Səs, rəqs və görüntü burada kainatın nəfəsi kimi bir ritmdə birləşir.
London, Pekin, Edinburq və Şanxay festivallarının iştirakı ilə ərsəyə gələn bu əsər artıq XX əsrin ən radikal baletlərindən birinə Çin baxışından ən güclü səhnə təfsiri kimi dəyərləndirilir.
