Azərbaycanda i̇lk dəfə keçi̇ri̇ləcək beynəlxalq pərakəndə zi̇rvəsi̇ndə əsas məqsədi̇mi̇z:
B2B görüşlər və sərgilər vasitəsilə məhsulların təqdimatı
Networking
Yerli və xarici təcrübələrin mübadiləsi
Sənayedəki tendensiyalarının paylaşılması
Bazarın inkişafına dəstək olacaq yeni məhsulların təqdim edilməsi
B2G görüşlər
Türk dünyası ölkələri (Qazaxıstan, Özbəkistan, Qırğızıstan, Türkmənistan) və region ölkələri (Gürcüstan, Rusiya) arasında ticarət əlaqələrini inkişaf etdirmək.
Ki̇mlər i̇şti̇rak edə bi̇lər?
Dövlət nümayəndələri
Sahibkarlar
Banklar
İnvestorlar
Assosiasiya İctimai birlik rəhbərləri rəhbərləri
Networking qrupları
Panel müzaki̇rələri̇:
Pərakəndə Sənayesində Son Trendlər:
Pərakəndə satışda dövlət siyasəti, yeniliklər və gözləntilər
Pərakəndə satışda Gömrük problemləri və həlləri
Artırılmış və virtual reallıq pərakəndə satış təcrübəsini necə təkmilləşdirir
Davamlılıq və etik mənbəli məhsullara tələbin artması
Azad ticarət üçün brendləşmə
Rəqəmsal Ticarətin Gələcəyi:
Elektron ticarət bazarının böyüməsi və pərakəndə ticarət satıcılar üçün nə deməkdir?
Sosial media ticarətinin yüksəlişi və pərakəndə satışçılar ondan necə istifadə edə bilərlər
Data analitikası pərakəndə satışçılara müştərilərini daha yaxşı anlamağa və marketinq səylərini optimallaşdırmağa necə kömək edə bilər
Süni intellekt rəqəmsal ticarətdə necə istifadə edilə bilər
Mobil ticarətin əhəmiyyəti və pərakəndə satıcıların mobil optimallaşdırmasını necə təkmilləşdirə biləcəyi
Müştəri Təcrübəsinin Təkmilləşdirilməsi:
Müştəri xidmətinin yaxşılaşdırılması yolları
Müştəri geribildirimlərini toplamaq və onu fəaliyyətin yaxşılaşdırılması üçün • istifadə strategiyaları
Müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün texnologiyadan istifadə
Loyallığı artırmaq üçün strategiyalar
Müştəri təcrübəsinin təkminləşdirilməsində CRM və süni intellektin işbirliyi